Pokaż menu >

O Rzeczniku


Renata Piwowarska
Zdjęcie Renata Piwowarska
W dniu 1 kwietnia 2019r. została powołana przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego na stanowisko Rzecznika Praw Pasażerów przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Od 2018 roku pełni również funkcję Dyrektora Komisji Ochrony Praw Pasażerów w ULC.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.  Obecnie studiuje Mediacje w sprawach gospodarczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od ponad 20 lat zawodowo zajmuje się ochroną konsumentów, pracując  w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, następnie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, a obecnie w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Audytor ISO. Zaproszona do projektu ZnaneEkspertki.pl

Posiada duże doświadczenie w rozwiązywaniu sporów z udziałem zarówno podmiotów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Aktywnie uczestniczy w szkoleniach, symulacjach i projektach związanych z tematyką mediacji, negocjacji i innych metod polubownego rozwiązywania sporów. 

Jest stałym mediatorem sądowym wpisanym na listę prowadzoną przez Prezesa Sądu Okręgowego w Warszawie oraz mediatorem w Centrum Mediacji Lewiatan.

Jej zawodowe zainteresowania koncentrują się wokół lotnictwa i ochrony praw konsumentów, w szczególności pasażerów linii lotniczych. 

Prywatnie hobbistycznie zajmuje się projektowaniem wnętrz – dyplom projektanta uzyskała na Luxury Academy of Architecture and Art - Wydział Architektury.

Wpis do Rejestru

Z dniem 8 kwietnia 2019 r. Rzecznik Praw Pasażerów przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego został wpisany do rejestru podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod numerem 11.

Strony internetowe dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich:

Rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (dalej Rejestr) dostępny jest pod adresem:

Dane zawarte w Rejestrze oraz wszelkie ich zmiany przekazywane są do Komisji Europejskiej, która publikuje wykaz podmiotów prowadzących postępowania pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgłoszonych jej przez państwa członkowskie Unii Europejskiej na platformie ODR (ODR ― Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem:

Sprawozdania

  • informacje o % udziale przypadków, w których strony zastosowały się do wyniku postępowania w stosunku do wszystkich wszczętych postępowań - nie dotyczy na tym etapie
  • coroczne sprawozdanie z działalności (do 30.04) – przekazywane Prezesowi UOKiK
KONTAKT
LogoUrząd Lotnictwa Cywilnego
Rzecznik Praw Pasażerów
Adres:
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
Telefon:
+48 22 520-72-34
w godzinach: od 8.15 do 10.00
i od 14.00 do 16.15
Fax:
+48 22 520-73-00
Godziny urzędowania:
Pon. - Pt.
od 8:15 do 16:15
Go to top